loading...
پست های فیس بوک | عکس های فیس بوک | اس ام اس های جدید 93
ستاره درخشان بازدید : 223 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

 

جوک های فیسبوکی جدید مهر ماه 93 | پست های فیسبوکی

 

 

 

 

 

زنه با عصبانیت میگه :

این موقع شب کدوم گوری هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

مرد :

عزیزم اون فروشگاه طلا فروشی رو یادته که از یه انگشتر الماس نشانش خوشت اومده بود

و گفتی برام بگیر.. اما من اونروز پول نداشتم و

گفتم بعدا برات میگیرم؟!؟؟!!!!!!  *|*

زن با صدای ملایم و خوشحالی خیلی زیاد :

بله عشقم :))

مرد : من تو رستوران بغل دستیش دارم شام میخورم !!!  :|

برای شادی روح مرحوم یه صلوات عنایت کنید.... !!خنده

 

 

 

 

.............................

 

 

 

 

زن خوب اونیه که ........

وقتی آقاش بهش میگه بیا بریم بیرون دور بزنیم........ قلب

بگه یه لحظه صبر کن آرایشمو پاک کنم........ لبخند

بععععله ما مردا عاشق اینجور زنایی هستیم.....

گفتم که خانوما حواسشون باشه...نیشخند

 

 

 

 

 

...................

 

 

بقیه جوک ها رو تو ادامه مطلب گذاشتم...برای مشاهده به ادامه مطلب برید....

 

 

 

جوک های فیسبوکی جدید مهر ماه 93 | پست های فیسبوکی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 131
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 2,577
  • بازدید کلی : 86,729