loading...
پست های فیس بوک | عکس های فیس بوک | اس ام اس های جدید 93
ستاره درخشان بازدید : 164 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

تا قبل از این که تو رو ببینم.....هر دختری رو که میدیدم.....اگه نسبت به اون حسی داشتم.....

فکر میکردم عاشقش شدم.....و این احساس رو عشق میدونستم.....ولی وقتی تو رو دیدم.....

حس ترس.....حس خوشحالی.....حس آرامش.....حس شجاعت.....حس اضطراب.....

حسی که انگار تو رویا باشم.....رویایی شیرین.....شیرین تر از آبنبات.....رویایی که تابحال تجربه نکردم.....

در وجودم لانه کرد.....جوری که ضربان قلبم به تور خودکار شروع به زدن کرد.....

بدنم می خواست این حس ها رو بهت نشون بده.....بعد خودت اومدی و این حس ها رو با بدنت بهم 

نشان دادی.....

بعد از اون ماجرا..... 

معنی عسق رو فهمیدم.....

 

وقتی بهت گفتم عاشقتم.....وقتی بهت گفتم بهترین کسمی.....وقتی بهت گفتم برات می میرم.....

 

وقتی بهت گفتم میخوام برای همیشه پیشت بمونم.....وقتی بهت گفتم میخوام فقط تو رو ببینم.....

به من نگاه کردی و رفتی.....وقتی از در خونه رفتی بیرون.....به خودم گفتم.....

همین الآن بر میگردی.....برمیگردی و میگی.....من هم همینطور.....ولی تو.....برگشتی.....

به من نگاه کردی و گفتی.....هرگز.....هرگز عاشقت نبودم و نیستم.....و رفتی و بر نگشتی.....

اما حالا اومدی و میگی که.....از رفتارت پشیمونی و حرفاتو پس میگیری.....میگی که عاشقمی.....

ولی بدون که.....دیگه دیر شده.....دیگه تو قلبم راه نداری.....دیگه عاشقت نیستم.....

دیگه بهترین کسم نیستی.....دیگه برات نمی میرم.....دیگه برام ارزشی نداری.....دیگه حالت برام  مهم

 نیستی.....دیگه قلبم برای کس دیگست.....دیگه قلبم برای تو نیست.....

دیگه همه چیز بین ما تموم شد.....

 


وقتی که صدای دلنشین و احساسی مرتضی پاشایی رو میشنوم...یاد تو می افتم...

یاد روزایی که شبا به عشق حرف زدن با تو تو روز بعد میخوابیدم...وصبحا به عشق تلفن تو از خواب پا میشدم...

یاد وقتایی که همدیگرو میخواستیم....

اره میدونم میخوای بگی تنوع خوبه...ولی نه واسه دل شکسته یه آدمکی مث من....

شاید درک کنی....شاید بفهمی...شاید متوجه شی که کارت اشتباه بوده...

نارو زدن هنر نیست...نه هنر نیست...پس یه هنر هیچوقت فرضش نکن....


هیچوقت......


نمیدونی وقتی دیدم یکی با عشقش تو یه روز برفی کنار هم هستنو ....

هیچ فهمیدی دیدن این لحظه ها برای من...

فهمیدی گذروندن این ثانیه ها واسه یکی مث من حسرته...

اصلا مگه فهمیدی دلتنگی معادلش با تو نبودنه...

حسرت کشیدن چیزی که نداریش یا از دستش دادی خیلی سخته..

خیلی سخت...

خدااااااااا.......واسه ادم هایی بی احساس جایی هست..؟؟؟؟

بخشش هست؟؟؟؟؟؟...

خوابم نمیبره بیتو....

روزا و ساعت ها و ثانیه ها دیر میگذرن...

پس کی تموم میشه این کابوس لعنتی....

پس کی میتونم روزای خوش رو ببینم...

کی میتونم همه چیزو فراموش کنم...

کی؟/

اصلا مگه میشه فراموش کرد....

کاش این ثانیه ها زود میگزشتن....

تا میتونستیم راحت زندگی که نابودش کردی رو ادامه بدیم...

آره....نابودش کردی...

چی بگم...چی میتونم بگم....اصلا مگه چیزی مونده که بتونم بگم...

اون روزایی که میگفتی عاشقتم ...میمیرم برات....هههههه..اره این روزا رو یادت بیار....

من نبودم اونی که میگفتی مهربون تر از هر کی هست بعد خدا...

من نبودم....؟؟//

نبودم....؟//

هههههه...چه خوش خیالم....

وقتی چشماتو بستی و هیچی رو نمیبینی....

نمیبینی هنوزم که هنوزه ...بیقرارتم...

نمیبینی حال و روزمو...

ههههه....خب میدونم این روزا خیلی خوش میگذره بهت.....

اما بازم آرزو نمیکنم....یه روزی ..آؤزوهات مثل یه گل پژمرده....پژمرده شن...

دیگه نمیخوام رسم زمونه رو زیر پا بزارم....

اصلا هر چی خدا خواست....

آره.....


************************

سلام...امیدوارم تا اینجای سال روزای خوشی رو سپری کرده باشید...

بعضی از بازدید کنندهای همین وب گفتن که ما چرا کد پیشواز نمیزاریم...؟

باید بگم که من یه وبلاگی غیر از این وبلاگ دارم که موضوعش کد پیشواز ایرانسل هستش...

در واقع ارشیو کاملی از تمام خواننده ها که کد پیشوازشون اونجا قرار داره...

راسی این وبلاگ کد پیشواز تو لینک های همین وب هم هستش...

پس دیگه نگید که ما چرا تو این وب پیشواز نمیزاریم...ما اینجا بیشتر جملات عاشقانه و جملات تنهایی 

مینویسیم..

اینم ادرس وبلاگی که کد پیشواز های جدید رو داخلش قرار میدیم...

http://postfacebook.rozblog.com/


 

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 131
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 173
  • بازدید سال : 2,673
  • بازدید کلی : 86,825