loading...
پست های فیس بوک | عکس های فیس بوک | اس ام اس های جدید 93
ستاره درخشان بازدید : 93 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دیشب کامران زنگ زد گفت شب میاد خونمون , منم دلتنگ یار ^_^
رفتیم پیش آبجیم!!
من : آجی جونم ؟؟
اون : چیههه باز کارت کجا گیر کرده مهربون شدی؟
من : آبجی خوجگلم قرار کامران امشب بیاد پاشو اون لوازم آرایشیت رو بیار که یهههههه هفتس ندیدمش میخوام خوجگلم کنی 
خانم بلند شد بعد یه ساعت برگشته میگه : الهام ؟؟
من : جونم آجی جونم ؟؟؟
اون : تموم شد ولی , که در زدن
من : آخ جون ن ن ن ن کامرانه , دویدم در باز کردم
کامران : o‎_‎0
من : چرا اینجوری نگام میکنی ؟؟ خوجگل شدم ^_^
کامران : اوره قربونت برم مثل اژدها شدی خخخخخ فرارررر
من : کامران ن ن ن ن جرأت داری وایسا ,پسره بی احساس ,اصلا تو احساس داری ؟؟ رفتم تو آینه خودمو نگا کردم , وی ی ی ی ی ی ترسیدم این کیه ؟
آبجی ی ی ی ی ی
اون : ب ب بهه خدا الهام خواستم بگم خوب نشدی خودت واینستادی 
من : میکشمت ت ت ت ت ت
کامی جونم , پاشو بیا به خدا صورتمو شستم , فقط چون ناراحتم کردی مثل آبجیم سه تا آبلو چاکی میزنم تو شکمت ^_^!!!!
!!!!!!!!!!!
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 131
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 2,580
  • بازدید کلی : 86,732